poniedziałek, 31 stycznia 2011

Metamorfoza LadyIzaaaaa

Przed nie jest źle, ot, ubrana normalnie dziewczyna. Długo się zastanawiałam, jak cię ubrać, bo nie masz dużo ubrań. Ale w końcu wykombinowałam coś takiego : )


Dałaś dużo wszystkiego. Okulary niepotrzebne, ale fajnie dobrałaś fryzurę. Ja, tym razem zrobiłam na odwrót niż w ubraniu. Zrobiłam cię na co dzień, np. na wyjście do miasta.


 by Neilaise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz