czwartek, 12 maja 2011

Makijaż

Przed: ... To samo
Po: Zdjęłam te okropne sztuczne rzęsy zmieniłam fryzurę oraz jej kolor i dodałam delikatny naszyjnik
                                                                                                                                         
missmaja003xoxo

Metamorfoza Marysiacrazy

Przed: ... Tylko tyle mogę napisać
PoI: No więc W tym jak i w pozostałych zestawach nie liczy się twarz, a krótko opisując darmowa bluzka oraz zwykłe, czarne rurki i rzymianki, jeżeli tak to można nazwać.
PoII: Darmowa sukienka ale bardzo ładna i darmowe czarne buty.
PoIII: Sukienka w ''ciapki'' i rzymianki brązowe a żeby było ładniej ciemno brązowy pasek pod biust
PoIV: I  ostatni strój bardziej w stylu hanny montany ale bardziej podrasowanej i mi się to podoba, czarna spódniczka z wysokim stanem i również tego samego koloru bluzka a do tego żółty pasek z kokardą i żółte glany z czarnymi skarpetkami : )

sobota, 30 kwietnia 2011

Paznokcie

Przed:No to tak wszystko mi się podoba nie mam nic do zarzucenia
Po: Zmieniłam kolor i zdjęłam tą koronkę z  palca

Makijaż


Przed: Włosy ok, ale jezeli chodzi o makijaż przykro mi ale dla mnie masakra jest tego tu za dużo
Po: zmieniłam wlosy które pewnie nie będą Ci się podobać, użyłam malinowej szminki i odrobinę błyszczyka, oczy pomalowałam w następujący sposób od środka biały a reszta fioletowa następnie dodałam różu na policzki i zmieniłam miejsce położenia pieprzyka a mianowicie pod okiem ale go nie widać

Metamorfoza Pyrgacz

Przed:Wszystko jest ok tylko nie podoba mi się ta torebka : )
PoI: Strój bardziej na na co dzień tunika,czarne rajstopy, świecący sweterek i czarna tobra oraz buty
PoII: Ten zestaw jest zdecydowanie na wyjście, czarna sukienka z różową kokardką, futerkowe bolerko i buty z jakimś puszkiem a do tego torebka kopertówka z różowym akcentem
PoIII: Gorset w kolorze brudnego różu, rurki buty jak w poprzednim zestawie oraz świecący sweterek którego użyłam w 1 zestawie : )

czwartek, 28 kwietnia 2011

PROMOCJA !

Wiec postanowiłam zrobić promocję na reklamy, ponieważ nikt ich nie kupuje, możecie tu reklamować swoje doll kluby blogi photoblogi itp. 
Więc ceny reklam wynoszą:
W całym poście 5sd 
Wtrącony w posta 3sd 
Na pasku bocznym przez tydzień 3sd
Ze względu iż tymczasowo nie jestem ss prowizja się nie liczy : )
Zapraszam do kupowania reklam, nie drogie a warto !!!
                                                                                        
missmaja003xoxo
ps.proszę zgłaszać się pod tym postem lub do mojej księgi gości KLIK

Coś ładnego, niedrogiego i Nie dla SS

sukienka:Wild Candy 8sd
torebka: Pretty in pink 5sd
buty: RIO 4sd
naszyjnik: wyszukiwarka biżuterii 5sd
Wszystko:22sd

Ocena Marysiacrazy




 A więc
Apartament:
Pierwsze wrażenie:Nie jest tak źle lecz miałam wrażenie jak byś ''remontowała'' swój pokój 5/10
Spójność:Wszystko ze sobą współgra ale nie koniecznie kolorystycznie 6/10
Pomysł: Przeciętny pokój jak na stardoll i na taką liczbę pkt bardziej mogłaś się postarać 4/10
Ogółem:5/10
Wszystkie pkt: 20/40
Doll:
Ubranie: Jakoś nie zaskoczyło mnie ten zestaw 4/10
Fryzura: Duży plus bo bardzo lubię tą fryzurę 10/10
Sylwetka:Zgrabna ale duży minus za karnację bo nie cierpię tego koloru skóry 5/10
Części twarzy:Wszystko jest ok tylko te brwi  8/10
Makijaż:No coś nie za bardzo widać tu jakikolwiek ślad makijażu tylko te sztuczne rzęsy 3/10
Dodatki:Coś ten motylek nie pasuje do całego zestawu 2/10
Ogólny wygląd: No coś mnie nie przekonuje ta Twoja doll 4/10
Wszystkie pkt:37/70
Sceneria:
Pierwsze wrażenie:Bardzo ładnie, tu się postarałaś 9/10
Pomysł: Podoba mi się ten pomysł z tym stylem i w ogóle 10/10
Ogólny wygląd:8/10
Wszystkie pkt:27/30
Album:
Pierwsze wrażenie:Fajny album troszkę jak w formie pamiętnika 8/10
Długość i ciekawość: Album krótki ale ciekawy i treściwy daje 9/10
Ogółem:8/10
wszystkie pkt:20/30

Moja ocena za wszystko 6/10
Wszystkie pkt: 104/170
Ocena:4-
                                    
                                                                                                              missmaja003xoxo

wtorek, 26 kwietnia 2011

Paznokcie


Przed: Nie podobają mi się długie paznokcie po za tym jest ok ocena to 9/10
Po:Zmniejszyłam troszkę paznokcie pomalowałam na czarno i na kciuku oraz serdecznym dodałam brylanciki, usunęłam też połysk :)    
                                                                                                                                          
missmaja003xoxo

Makijaż


Przed: Makijaż jest super nie mam nic do zarzucenia tylko fryzura mi sie nie podoba bo od razu kojarzy mi się z Robertem Patisonem za którym nie przepadam. Ocena to 9/10
Po:Wiem, że nie za bardzo widać ale zmieniłam troszkę oczy a mianowicie nie użyłam czarnego cienia, dodałam też róż oraz zmieniłam fryzurę 

Metamorfoza agaaaaaaaa1

Przed: Ogółem poszczególne części stroju są ładne ale razem już nie tworzą takiego ''zgranego'' zestawu. To tyle ogólna ocena to 5/10
PoI: Więc pierwsza wersja jest bardziej elegancka i wyjściowa i szczerze powiedziawszy bardziej mi się podoba, fioletowa sukienka w czarne paski porozrzucane po całej kreacji, do tego czarny pasek, rajstopy i klasyczne szpilki : )
PoII: Strój ten jest bardziej sportowy, biała bluzka na ramiączka na której jest czarna postać(kobieta) do tego skórzana kurtka , czarne rurki i trampki : )

czwartek, 21 kwietnia 2011

Wyniki konkursu : )

Witam serdecznie!
W związku z tym, że nie było dużo zgłoszeń nagroda się nie powiększyła
Więc zwycięża
Truskawa30 - 50sd
oraz 2 wyróżnienia dla
malinowakrolowa - 10sd
paige.mathews - 10sd
proszę się zgłosić po nagrodę do mnie (missmaja003) macie na to 2 dni inaczej nagroda przepadnie !
A o to prace:


niedziela, 17 kwietnia 2011

Metamorfoza patusia1011love

Przed: A więc; sukienka mi się podoba, buty też są w porządku, naszyjnik ok ale nic tu do siebie nie pasuje a przede wszystkim to serduszko ; ( i jeszcze ta biała kulka imitująca gumę do żucia nie, nie, nie : (
Po: Założyłam czarną sukienkę (miała być spódniczka ale nie mogłam jej znaleźć) a na to beżowa bluzka z czarnym koniem i tradycyjnie czarne szpilki, mnie się podoba ale to może nie być twój styl : )

czwartek, 14 kwietnia 2011

Makijaż

Przed:Ogółem nie jest źle tylko jakoś nie lubię tych ust sprawiają wrażenie jak by były żółte te zęby ... w sumie oczy są ok, włosy też są nie złe ale jakoś tych kokardek w stylu Lady Gagi
Po: Zmieniłam kolor włosów oraz samą fryzurę,, zmieniłam kolor szminki i dodałam błyszczyk, a w oczach nic nie zmieniłam, dodałam również naszyjnik ale nie jestem co do niego pewna : )
                                                                                                                                          
missmaja003xoxo
Ps. Nie zapomnijcie o konkursie : )

Metamorfoza melisa1566


Przed:Jest OK wszystko mi się podoba ale jest taki jeden mały szczegół... buty jakoś tu nie pasują
PoI: Więc, w pierwszym stroju postanowiłam iść na elegancje darmowa choć ładna sukienka, dziwaczna torebka która kolorem kryształu który znajduje się na środku torebki no i buty siwy, kremowy właściwie nie mam pojęcia jaki to kolor ale w każdym bądź razie pasują.
PoII: Tu postawiłam iść na prostotę, fioletowa koszula w kratę a do tego czarna spódniczka z wysokim stanem oraz  pasek z kokardką którego tu zbytnio nie widać ale.. no i buty na płaskim obcasie : )
PoIII: czarna bluzka ez ramiączek do tego spódnica z wysokim stanem a do rozjaśnienia jaskrawy, żółty pasek i te same buty
PoIV: Nie wiem w jakim stylu jest ten komplecik, ponieważ jest tu troszkę elegancji zarówno jak i prostoty, ale przejdźmy do rzeczy: czarne rurki a do tego turkusowa bluzka mocne korale i bransoletka, te same buty  

Makijaż

Przed: Sorry, że tak piszę ale wyglądasz jak KLOWN, na prawdę jest okropnie
Ocena:4/10
Po:Więc stanowczo poprawiłam stan Twojej doll, wybacz ale nie cierpię tych oczu ale ok, nie miałaś za bardzo kosmetyków więc użyłam zwykłej czerwonej szminki i pomalowała oczy tuszem dodałam też cień którego nie widać, zostawiłam jeden kolczyk i zmieniłam fryzurę jak widzisz  : )

                                                                                                                                      missmaja003xoxo
Ps.Nie zapomnijcie o konkursie 2 notki niżej 

Metamorfoza Sparkleeee

Przed: Więc tak ogółem nie jest najgorzej, lecz zniechęca mnie to, że dodatki są srebrne a jeden z naszyjników jest złoty, nie, nie, nie... torebka; niby pasuje ale jest okropna... 
moja ocena stroju to 7/10
PoI: Strój na luzie, do szkoły, na zakupy coś w tym stylu zwykła koszulka, sweterek, rurki i szpilki jest ok : )
PoII: Ten strój jest nieco wyjściowy, złota sukienka z DKNY, sorry za rękawiczki(przyjmijmy, że ich nie ma) czarne rajstopy i obcasy
PoIII: Zestaw na dyskotekę czy imprezę mnie osobiście się podoba, niestety nie miałaś czarnych szpilek więc musiałam w prawie każdym zestawie dawać te same buty sorry. Fioletowa spódniczka z troszkę wyższym stanem a do tego bokserka chyba z cekinami do tego rockowe rękawiczki i gotowe : )
PoIV: Jak sama widzisz komplecik bardziej elegancki nawet powiedziałabym galowy, spódnica z paskiem a do tego galowa bluzka na długi rękaw (tu też nie miało być rękawiczek)
Coś od siebie: Muszę Cię pochwalić, ponieważ masz tak mało pkt (168), a Twoja szafa aż pęka d fajnych kompletów ; ]

niedziela, 10 kwietnia 2011

Przeprosiny i niespodzianka

Witam Was bardzo serdecznie chcę Was bardzo gorąco przeprosić za to, ze tak długo nie pisałan na blogu ale nie mogłam ze względu na naukę i brak chętnych do metamorfoz itp.


A teraz niespodzianka...
A więc KONKURS
Mam wielki problem z dopasowaniem ubrań, największy sprawiają mi te ciuchy


z tego powodu chcę abyście ułożyli jakiś zestawik z przynajmniej jednym ubraniem, gotowe prace zalinkujcie i pokarzcie swoje dzieła w komentarzu pod postem, nagrodą główną jest 50 sd serdecznie zapraszam do wzięcia udziału, konkurs trwa do tego piątku : )
Te ubrania znajdują się w ostatnim pokoju (białym) a ciuszki do zestwu znajdziecie w głównym i tam gdzie jest 39 artykułów czyli pod białym
Mam nadzieję, że jakoś zrozumiale wytłumaczyłam
POWODZENIA 
Ps.Jeżeli dużo osób weźmie udział nagroda się zwiększy także do roboty ! ; ]

                                                                                                                                             missmaja003xoxo

czwartek, 17 marca 2011

Makijaż


Przed: Z ubraniami było lepiej, ponieważ twój makijaż mi się specjalnie nie podoba jest w nim stanowczo za mało , ale jak kto tam lubi :)
Po:Zaczne od fryzury więc zmieniłam kolor i fryzurę, następnie dodałam czerwonej szminki, potem róż na policzki, na oczach masz tusz oraz fioletowy cień do powiek, mnie się podoba ale to Twoja lalka więc...

                                                                                                                       missmaja003xoxo

Metamorfoza Katterer



Przed: Jest w sumie fajnie ale coś mi tu nie pasuje ; /
Po1:Więc tak w pierwszej wersji coś takiego do szkoły, na wyjście ogółem na luzie
Po2: W 2 wersji postanowiłam wykąbinować coś eleganckiego i wyszło mi coś takiego : )
Po3: 3 wersja jest bardziej elegancka ale w sumie też do szkoły czy coś takiego : )
Do mnie przemawia najbardziej wersja numer 3, ponieważ jest najbardziej w moim stylu ale nie wiem czy Tobie się spodoba, mam nadzieję, że tak 

KONKURS !!!

Witam bardzo serdecznie !
Ogłaszam konkurs, a właściwie drugą część konkursu, ponieważ polega on na wystylizowaniu mojej doll czyli
missmaja003 
UWAGA: Stylizacja musi być w moim apartamencie tzn. z moimi ubraniami oraz kosmetykami

Do wygrania 20SD za 1 miejsce przewidywane wyróżnienia

Za linkowane prace i podpisane proszę umieszczać pod postem : )
Prace przyjmuję do niedzieli włącznie czyli do 20 marca
                                                                                                                                     

poniedziałek, 14 marca 2011

Ocena mijusia2



Więc zaczynamy
Apartament:
Pierwsze wrażenie : Fajny pomysłowy, włożyłaś w niego dość dużo pracy 7/10
Spójność: Jest ok wszystko fajnie tylko szkoda, że nie ma innej podłogi 8/10
Pomysł: Fajny i troszkę inny 8/10

Ogółem:7/10
Wszystko razem 30/40
Doll:
Ubranie: Ładnie, stylowo ale troszkę emo ; / 5/10
Fryzura: Jest ok lubię ten kolor ale jak patrze na to coś na grzywce to aż mnie odpycha 6/10
Sylwetka: Zgrabna i kolor jest ok, podobny do mojego 10/10
Części twarzy: Kształt jest super, nos jest nie ladny, oczy ok, usta świetne 9/10
Makijaż: Nie, nie, nie to wszystko psuje, czarna szminka ok ale oczy błagam nic kompletnie nic nie ma na tych oczach 5/10
Dodatki: Nie lubię tych kolczyków i ta łezka też nie jest taka za specjalna 5/10
Ogólny wygląd: Jak już napisałam wcześniej emo ale nawet nawet 7/10
Wszystko razem: 47/70
Sceneria:
Pierwsze wrażenie: Ogółem jest ok ale coś mi tu nie pasuje 7/10
Pomysł: Fajnie ale chyba nie włożyłaś w to dużo wysiłku 5/10
Ogólny wygląd: 5/10
Wszystko razem: 17/30
Album:
Pierwsze wrażenie: Trochę skejtowski, że tak się wyrażę no i dla pokemonów 4/10
Długość i ciekawość albumu: Jest długi ale nie za ciekawy 5/10
Ogółem: 6/10
Wszystko razem: 15/30

Moja ocena za wszystko: 6/10
Wszystkie punkty: 109/180
Ocena: 4=
                                                                                                                                          
missmaja003xoxo

Coś ładnego, niedrogiego i Nie dla SS

  A więc kolejny projekt : ) 




Dla mnie jest śliczne
bluzka:4sd FALLEN ANGEL
Spódniczka:4sd STARDOLL
pasek:3sd STARDOLL
buty:5sd BISOU

Następny projekt : )

Klasyczny 


sweterek:5sd STARDOLL
bluzka:5sd OTTO (można ją zastąpić czymś tańszym)
rurki:4sd RIO
buty:4sd STARDOLL
torebka:5sd STARDOLL

                                                                     Projekt numer 3


                                                                   Na wyjście
                                                                   Spodenki:6sd BIOSU
                                                                   bluzka:7sd BISOU
                                                                   buty:5sd BISOU
                                                                   naszyjnik:5sd (  w wyszukiwarce biżuterii)


Dobra koniec tych zestawów na dzisiaj nie mam już pomysłów . Mam nadzieję, że się podoba i przyda się na przyszłość : )
                                                                                                                                          
missmaja003xoxo

niedziela, 13 marca 2011

Coś ładnego, niedrogiego i Nie dla SS

A oto projekt dla kogoś bez SS. Mam nadzię, że się spodoba 


Wiec tak
spodnie: 5sd BISOU
bluzka:5sd PRETTY INN PINK
buty: 5sd BISOU 
                                                                                                                     missmaja003xoxo

Przepraszam !

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Od razu na początku chcę przeprosić za małą aktywność na blogu a właściwie brak obecności na blogu, ale na pewno Wam to wynagrodzę jakimś konkursem i nowymi postami z  ciekawymi ... a właściwie to będzie niespodzianka.  Zaraz wezmę się za dodawanie postów i dam jakiś konkursik : )

 Ps. Bardzo chcę podziękować mojej 'załodze' z bloga za bardzo dużą aktywność -.-  na prawdę bardzo dziękuję
              
                                                                                                                                missmaja003xoxo

czwartek, 3 marca 2011

Makijaż

Przed: Po pierwsze nie podobają mi się brwi po drugie nie podobają mi się włosy po trzecie nie daje sie po same brwi cienia a  tym bardziej białego ...  bez żadnej szminki ani nic ... nie, nie ładnie
Po:Zmieniłam włosy przyciemniłam, oczy i pomalowałam usta, myślę, że jest ok 

                                                                                                                                               missmaja003xoxo

Metamorfoza sylwia1702

Przed: Wyglądasz jak szara myszka niczym specjalnym nie wyróżniasz się spośród innych, szara bluzka oraz byty, ja się tak ubieram jestem chora albo sprzątam a tu można wyróżnić ale Ty niestety z tego nie korzystasz a masz dość sporą liczbę punktów, a widać, że jesteś kreatywna, ponieważ pokój nie jest taki zły
Po: Zrobiłam 3 wersje Ciebie, choć najbardziej podoba mi się wersja numer 2, klasyczny i elegancki reszte jest takie ...  ale i tak ładne ; )
Mam nadzieje, że Ci si spodoba

środa, 2 marca 2011

Metamorfoza Bogi2000

Przed.
Nie jest brzydko .
Ale nie jest też zbyt ładnie.
Trochę nie pasują te rajstopy .
Oraz buty .
















Po.
Z czarnej bluzki i czarnej spódnicy zrobiłam sukienkę.
Do tego dodałam pasek i torebkę .
Bardzo spodobały mi się te buty z kokardą .




















                                                                            Makijaż.


Przed.
Nie podoba mi się ta fryzura.
Kolczyki są z Hot Buys.
Szkoda ,że nie masz żadnej szminki .
I te oczy są trochę za stare teraz nikt prawie ich nie nosi.












Po.
Nie miałaś żadnego cienia .
Więc twoje oczy pomalowałam niebieską kredką do oczu.
Pod spodem pomalowałam je białą kredką.
Pogrubiłam rzęsy tuszem i wydłużyłam .
Zmieniłam fryzurę .
Nie zmieniałam koloru włosów  ponieważ był fajny.
Miałaś jedną szminkę ,ale brzydką więc nie dawałam.
Róża jest bardzo elegancka i pasuję do stroju.
Jak dla mnie wygląda pięknie.








                                                 Jak myślicie  jest ładniej przed czy po?

wtorek, 1 marca 2011

Metamorfoza Dziunia68.

Przed .                                                
                                                                 
                                                       Strój podoba mi się. Jest fajnie i w miarę skromnie  . Czyli tak 
                                                      jak lubię :) hmm . myślę tylko nad torebką . Wiec albo bym zmieniła      
                                                     torebkę lub całkowicie ją "usunęła" .
                                                     Po za tym jest dobrze .Moja ocena 9\10 :)
Po .
Obrazek nieco ucięło . Natomiast to co najważniejsze widać dobrze (mam na myśli strój)
Masz bardzo skromną szafę w prawdzie udało mi się wykombinować coś ale nie jestem do końca
pewna mojego efektu . 
Jest tu na luzie i chyba nie mam nic do dodania (;



Dziękuję bardzo pozdrawiam aro91112 . 

poniedziałek, 28 lutego 2011

Metamorfoza LadyYorkLove .

Przed .
W sumie wydaje mi się że to wszystko jest ciut przesłodzone ...
Jednak z drugiej strony ma to jakiś swój ład  . 
Postawiłabym jednak na bardziej stanowcze kolory  .
Ocena to 6\10 .






















Po .
                                                               Od razu napiszę że nie do końca mi tu wszystko gra .
                                                               Masz imponującą szafę ale przeważają w niej sukienki.
                                                               W tym stroju użyłam pięknego żakietu który kocham C;
                                                                Jak napisałam na początku nie gra mi tu bluzka (lepszej nie
                                                                znalazłam ) buty podobają mi się . Efekt moim zdaniem nie 
                                                                jest najlepszy ale też nie najgorszy . 


                                                    
                                                                         Dziękuję wasza aro91112 <3



niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza aga_67 .

Po.


Jest nieźle nawet bardzo nie źle . Lecz  ten "żakiet"

trochę nie jest dopasowany do bluzki . Nie chodzi mi o kolor sama wiesz. Prawdopodobnie zmieniłabym buty . Efekt nie jak już pisałam niezły 8,5\10 .


Po.








Zdaje mi się że przesadziłam z czernią . Ale tak strasznie mi się to podoba .
Zakochałam się w tej marynarce i w całym tym stroju <3 
Myślę że w tym stroju zachowana jest elegancja i po nie kąt ład . 
Także tyle by było o tym stroju .








Dziękuję ; )

Metamorfoza AnulkaBuziaczek

Przed .


Dobrze jest :) Hmm ...płaszczyk mi się podoba jednak zmieniłabym leginsy na inne i buty też. Ponieważ z tymi leginsami wygląda jakoś dziwnie . Jednak podoba mi się .


Ocena to 8\10 .






















                                 Po .
Po pierwsze chce powiedzieć że buty które Ci nałożyłam są boskie <3
kocham je ! Masz taką sobie szafę , długo dumałam jak mam cię ubrać .
Sweterek też mi się podoba . Jednak zamiast bluzki pod spód wybrałam czarny stanik . Sprawia to wrażenie takiego ostrego stylu jak dla mnie .
Torebka chyba była by w tym stroju zbędna . Nie mam nic więcej do powiedzenia o tej "kreacji " :D
Uff. rozpisałam się . 

MetamorfozaKara..girl..

Przed . 


Nie jest źle ... taki styl w sumie mi się podoba . Jest tak normalnie a zarazem nowocześnie . <3 Chyba o tym stroju więcej nie mam do napisania . 
Moja ocena 9\10 .










Po.






Wyszło jak wyszło .  Masz strasznie ubogą szafę zaledwie jedna i pół strony . Wykombinowałam takie coś . Nie mogłam znaleźć nawet jakiejś fajnej kopertówki i butów . Ale załóżmy że ujdzie . 









Metamorfoza NiuniuSia_xD

Przed .


Gdy pierwszy raz zobaczyłam Twój strój powiedziałam stanowcze NIE !
Po chwili namysłu jednak zmieniłam zdanie . Jest nieźle . Coś jednak mi nie pasuje . Bluzka (?) spodnie a może apaszka (?) hmm . nie wiem . Mam wrażenie że jest tu czegoś stanowczo za dużo . Ale mniejsza o to . 
Moja ocena to 7\10 .




















                                                            Po.          Szczerze to trudno było coś tu wykombinować.
szafę masz nie małą ale dużo rzeczy nie pasuje do siebie . Efektem tego jest moja matamorfoza która nie wygląda dobrze . Bluzka totalnie mi nie pasuję ale nie mogłam dopasować nic innego . Podoba mi się kurtka i buty  . Mimo efektu chyba nie wygląda nie najgorzej ? w sumie można powiedzieć że jest na luzie :D