niedziela, 27 lutego 2011

MetamorfozaKara..girl..

Przed . 


Nie jest źle ... taki styl w sumie mi się podoba . Jest tak normalnie a zarazem nowocześnie . <3 Chyba o tym stroju więcej nie mam do napisania . 
Moja ocena 9\10 .










Po.






Wyszło jak wyszło .  Masz strasznie ubogą szafę zaledwie jedna i pół strony . Wykombinowałam takie coś . Nie mogłam znaleźć nawet jakiejś fajnej kopertówki i butów . Ale załóżmy że ujdzie . 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz