poniedziałek, 28 lutego 2011

Metamorfoza LadyYorkLove .

Przed .
W sumie wydaje mi się że to wszystko jest ciut przesłodzone ...
Jednak z drugiej strony ma to jakiś swój ład  . 
Postawiłabym jednak na bardziej stanowcze kolory  .
Ocena to 6\10 .






















Po .
                                                               Od razu napiszę że nie do końca mi tu wszystko gra .
                                                               Masz imponującą szafę ale przeważają w niej sukienki.
                                                               W tym stroju użyłam pięknego żakietu który kocham C;
                                                                Jak napisałam na początku nie gra mi tu bluzka (lepszej nie
                                                                znalazłam ) buty podobają mi się . Efekt moim zdaniem nie 
                                                                jest najlepszy ale też nie najgorszy . 


                                                    
                                                                         Dziękuję wasza aro91112 <3



niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza aga_67 .

Po.


Jest nieźle nawet bardzo nie źle . Lecz  ten "żakiet"

trochę nie jest dopasowany do bluzki . Nie chodzi mi o kolor sama wiesz. Prawdopodobnie zmieniłabym buty . Efekt nie jak już pisałam niezły 8,5\10 .


Po.








Zdaje mi się że przesadziłam z czernią . Ale tak strasznie mi się to podoba .
Zakochałam się w tej marynarce i w całym tym stroju <3 
Myślę że w tym stroju zachowana jest elegancja i po nie kąt ład . 
Także tyle by było o tym stroju .








Dziękuję ; )

Metamorfoza AnulkaBuziaczek

Przed .


Dobrze jest :) Hmm ...płaszczyk mi się podoba jednak zmieniłabym leginsy na inne i buty też. Ponieważ z tymi leginsami wygląda jakoś dziwnie . Jednak podoba mi się .


Ocena to 8\10 .






















                                 Po .
Po pierwsze chce powiedzieć że buty które Ci nałożyłam są boskie <3
kocham je ! Masz taką sobie szafę , długo dumałam jak mam cię ubrać .
Sweterek też mi się podoba . Jednak zamiast bluzki pod spód wybrałam czarny stanik . Sprawia to wrażenie takiego ostrego stylu jak dla mnie .
Torebka chyba była by w tym stroju zbędna . Nie mam nic więcej do powiedzenia o tej "kreacji " :D
Uff. rozpisałam się . 

MetamorfozaKara..girl..

Przed . 


Nie jest źle ... taki styl w sumie mi się podoba . Jest tak normalnie a zarazem nowocześnie . <3 Chyba o tym stroju więcej nie mam do napisania . 
Moja ocena 9\10 .










Po.






Wyszło jak wyszło .  Masz strasznie ubogą szafę zaledwie jedna i pół strony . Wykombinowałam takie coś . Nie mogłam znaleźć nawet jakiejś fajnej kopertówki i butów . Ale załóżmy że ujdzie . 









Metamorfoza NiuniuSia_xD

Przed .


Gdy pierwszy raz zobaczyłam Twój strój powiedziałam stanowcze NIE !
Po chwili namysłu jednak zmieniłam zdanie . Jest nieźle . Coś jednak mi nie pasuje . Bluzka (?) spodnie a może apaszka (?) hmm . nie wiem . Mam wrażenie że jest tu czegoś stanowczo za dużo . Ale mniejsza o to . 
Moja ocena to 7\10 .




















                                                            Po.          Szczerze to trudno było coś tu wykombinować.
szafę masz nie małą ale dużo rzeczy nie pasuje do siebie . Efektem tego jest moja matamorfoza która nie wygląda dobrze . Bluzka totalnie mi nie pasuję ale nie mogłam dopasować nic innego . Podoba mi się kurtka i buty  . Mimo efektu chyba nie wygląda nie najgorzej ? w sumie można powiedzieć że jest na luzie :D                                                                                                        



co to ma być

Zastanawiam się co to ma być weszłam na jakiś profil i co widzę 0 sp nigdy online 4 pokoje nie ubrana ani nic i zaproszenie do klubu stardoll Royalyty ... Nie wiem czy to tak zawsze ale wydawało by się troszkę dziwne 
                                                                                                                                                 missmaja003xoxo



wtorek, 22 lutego 2011

Ocena sell678


    



 Apartament:
Pierwsze wrażenie : beznadziejne wszystkiego nawalone 3/10
Spójność : Kompletnie nic do siebie nie pasuje : 2/10
Pomysł :Cyba nie za długo siedziałaś nad robieniem tego pokoju  3/10
Ogółem : 4/10
Wszystkie punkty :12/40
Doll:
Ubranie: Jak byś szła do wojska dla kobiet: 3/10
Fryzura: Jest ok lubię ją kolor też mi się podoba 8/10
Sylwetka: Jest ok szczupła i kolor skóry mi się podoba 9/10
Części twarzy: Kształt jest ok, nos jak u świni, usta są w porządku oczy jak byś była naćpana 5/10

Makijaż: Usta są okropne i cień mi się nie podoba ale, że w ogóle coś jest 4/10
Dodatki: pieprzyk jest ok ale kolczyki są ładne ale nie pasują do całej reszty 5/10
Ogólny wygląd: 5/10
Wszystkie punkty 39/70
Sceneria:
Pierwsze wrażenie:Czy Ty w ogóle tu kiedyś wchodziłaś 2/10
Pomysł:Tu nic nie ma 1/10
Ogólny wygląd :2/10
Wszystkie punkty:5/30
Album:
Pierwsze wrażenie jest ładny i zadbany chyba długo nad tym pracowałaś 8/10
Długość i ciekawość albumu: W sumie jest dość długi oraz ciekawy 7/10
Pomysł na poszczególne karty : Podoba mi się jest jakaś różnorodność 8/10
Ogółem :7/10
wszystkie punkty : 30/40

Ogółem za wszystko : 5/10
Wszystkie punkty :86/180
Ocena :2+
                                                                                                                                                  
missmaja003xoxo

poniedziałek, 21 lutego 2011

Metamorfoza missaschley1986 .

Z góry przepraszam za to że obrazek trochę mi ucięło :)
Kolorystycznie jest okej . Jedynie co mi nie pasuje to buty zmieniłabym je na inne .
Nie mam większych zastrzeżeń . 9\10 .
Nie kombinowałaś zbytnio ze strojem i dlatego za bardzo go nie "zepsułaś".



Przed .




Po.

Szczerze ? to nie jestem zadowolona z tej metamorfozy aczkolwiek nie mogłam wykombinować nic innego . Strój ten zbudowany jest z sukienki ze sklepu AMYCLAIRE i spódniczki ze sklepu Fallen Angel i paska (który mi się strasznie podoba) ze sklepu Bisou . Buty kolorystycznie pasują do stroju . Proste ale mają w sobie to coś .



Podoba się  ? :)

niedziela, 20 lutego 2011

Metamorfoza Gred12

                             Przed.
                           Jest zbyt pospolicie .
Różowa sukienka .
Trochę dziwne buty.
Do tego ten naszyjnik.
Nic nie łączy się kolorami.
Po prostu nic nie pasuje .
Moja ocena 5.5 /10 .
Sorki ,ale mogłaś ubrać się lepiej.











Po.
Nie masz zbyt dużo ubrań.
Ale udało coś mi się znaleźć .
Niestety przy rajstopach jest metka z SB .
Buty nawet,nawet pasują .
















                                                                               Makijaż


Przed.
Coś dziwnego się stało.
Weszłam na ciebie i miałaś inny makijaż
inne włosy i ich kolor oraz usta.
Wiec zmieniłam włosy na te co były wcześniej.
Twój makijaż jakoś dziwnie wygląda.
Te usta są okropne.
Moja ocena to 3.9/10.
Sorki jakby coś.







Po.
Zrobiłam z ciebie Lady Gage .
Miałaś tyko czarną kokardę wiec musiała zostać przy czarnych włosach.
Na oczach masz tylko lekki makijaż.
Lecz na ustach dałam ci ciemną szminkę .
Myślę ,że ci się spodoba.









                                            

sobota, 19 lutego 2011

Makijaż

Przed: Jest masakrycznie sorry ale inaczej tego nie da się ująć, paleta kolorów na powiekach, okropne brwi, płaczące oczy a zarazem śmiejąca się twarz (nie wiem czy to miały być łzy szczęścia ; / ),  467890 pieprzyków, 7584675 doczepianych rzęs i jeszcze na dodatek brązowe policzki. Przepraszam za taką krytykę ale niestety inaczej się nie dało.
Po: Poprawiłam sytuacje zmieniłam fryzurę , lekko podkreśliłam oczy tuszem i eyelinerem, pomalowałam usta na czerwono, i nic nie dodawałam, żeby nie było za dużo jak przed metamorfozą ; ) . Mam nadzieję, że się spodoba i jeszcze raz przeprasza za krytykę ; )
                                                                                                                                                
missmaja003xoxo

Metamorfoza szarpejgirlll


Przed: Nie powiem, że jest okropnie ale jest źle tyle na ten temat
Po:Zrobiłam co się dało masz ogromnie dużo ciuchów (no dobra dość dużo) a żaden ciuch do siebie nie pasuje, zrobiłam co w mojej mocy ; )

Zmiana

Ogłaszam zmianę cen reklam 
- Cały post 8sd +prowizja
- Wtrącona do posta  (maks 5 linijek) 4sd +prowizja
-Na bocznym pasku na tydzień 5+prowizja

LOTERIA

Zapraszam do loterii. Zwycięzce wylosuje tylko wtedy kiedy będzie 30  obserwatorów także, zapraszam do obserwowania
Nagroda w loterii wynosi
20 SD. Wiem, że mało ale im więcej obserwatorów tym więcej konkursów oraz loterii no i oczywiście większe wygrane : )  
                                                                                                                                      
            missmaja003xoxo

Nowość

HEJ ! postanowiłam zacząć robić ocenę ogólną a mianowicie
-ocena doll
-ocena makijażu
-ocena pokoju
-ocena scenerii
-ocena albumu
+ jeżeli ktoś chce to ocena pokoi dodatkowych wszystkich lub wybranych przez daną doll
+ jeżeli ktoś chce to ocena prezentacji
 Ps. Mam nadzieje, że jakieś zainteresowanie będzie i zgłaszać się proszę do księgi gości, na gg.6737909 oraz w komentarzach pod tym postem lub w specjalne zakładce z kolejką ; ) . Ocena nic nie kosztuje . 

                                                
                                                                                                  missmaja003xoxo

Metamorfoza Olusia1162

Przed.
Fajnie się ubrałaś ,ale zmieniła bym sukienkę.
Rajstopy też by się przydały.

















Po.
Bardzo podobała mi się bluzka .
Jakoś te bolerko zaczęło mi pasować.
Znalazłam te  spodnie ponieważ są fajne.
Torebka również jest śliczna tylko szkoda , że darmowa .
Buty nie zbyt pasują ,ale nie było fajniejszych















Przed.
Trochę za dużo tu się błyszczy.
Fryzura jest źle ułożona .
Brakuje mi tu jakiegoś naszyjnika.













Po.
Cień zmieniłam na niebieski i przedłużyłam rzęsy.
Szminka czerwona bardzo ładnie wygląda na tych ustach.
Myślałam o naszyjniku ,ale by  było już tego za dużo.
Te uszy fajnie wyglądają.
Również zmieniłam kolor włosów na brązowy.
Fryzura jest nawet ładna .
:)












                                                                A jak wam się podoba?

piątek, 18 lutego 2011

Makijaż

Przed: Ogółem  jest fajnie spodobał mi się ''trik'' z rzęsami , i Twoje włosy
Po:Zmieniłam kolor włosów na bardziej ''ostry'' , pomalowałam usta na jasny czerwony i dodałam lekko błyszczyka następnie oczy ; troszkę fioletowego przy kącikach i resztę czarnego no i eyeliner i tusz do rzęs, na policzki róż ale z tym chyba trochę przesadziłam  ; / . Ogółem dodałam pazura do tego makijażu ale przed również mi się podoba ; )
                                                                                          
                                                      missmaja003xoxo

Metamorfoza gabiczeka

Przed: Musze przyznać, że bardzo pomysławy strój, i nawet przez myśl mi nie przeszło, że jako bluzka jest spódnica ; o
Po: Masz wiele ciekawych ubrań które kiedy zobaczyłam powiedziałam muszę ją w to ubrać stad tyle kombinacji... Po prostu nie mogłam się powstrzymać żeby nie zrobić tylu kreacji...  nie wiem jak Tobie ale mnie podobają się wszystkie 4 wersje : ) 

Metamorfoza wero1111

Przed.


Super wygląda .
Wszystko tu pasuje.
Ale metamorfozę można zrobić.

















Po.
Pomyślałam,że coś się tu przyda i dodałam kurtkę.
Różowa sukienka bardzo mi się spodobała.
Torebka również jest super.
Buty wzięłam ponieważ bardzo ładnie się świecą.














Przed.
No nawet może być.
Cień jest trochę za ciemny.
Przydałaby się szminka .













Po.
Zrobiłam taki zimowy makijaż.
Fryzurę zmieniłam na warkocza.
Trochę nie pasują mi usta,ale mogą być.
Teraz jest nawet ok.

makijaż

Przed: Ogółem nie jest źle ale troszkę wyglądasz jak byś umarła tzn. te usta po za tym jest ok ; )
Po: Tutaj nieco się rozpiszę, ponieważ mam dużo do napisania : ) A więc, zacznijmy od włosów, zmieniłam fryzurę oraz kolor poza tym na końcówki włosów założyłam kolczyki imitujące gumki do włosów, następnie makijaż usta pomalowałam na malinowo, oczy; cień do powiek również malinowy oraz pomalowałam oczy tuszem eyelinerem i troszkę kredką a jeżeli chodzi jeszcze o rzęsy to ku nasady pomalowałam mocniej aby były tylko tam długie. To chyba było by na tyle mi osobiście się podoba nie wiem jak Tobie... : )

                                                                                                                                                 missmaja003xoxo

Metamorfoza HappyEwaFarna17

Przed.
Jest nawet ładnie ,ale zmieniłabym bluzkę.
Przydało by się ściągnąć te światełka .
Buty mogą być.
No i reszta pasuje .
Więc to na tyle.















Po.
Czerwona bluzka pasowała mi do czarnych spodni.
na to dałam naszyjnik .
Bardzo mi się on podoba.
Buty pasowały do spodni i do bluzki kolorami.
Kokardka też fajnie wygląda.















                                                                        Metamorfoza twarzy.


Przed.
Trochę dziwnie wyglądają te oczy.
Kokarda może być ,ale ją zmienię .
Przydałoby się też zmienić fryzurę.












Po.
Zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy .
Dodałam złoty naszyjnik i gwiazdkę.
Pasowała ona kolorem do naszyjniku .
Pomyślałam ,że rzęsy powinny być trochę dłuższe .














                                                                 Myślę ,że się wam spodoba.

Metamorfoza weronika2458

Przed.
Wygląda to trochę dziwnie .
Najlepsze co mi się podoba w tym stroju to spodenki i naszyjnik.
Zmieniłabym kamizelkę na zwykłą bluzkę a na to bolerko.
Moja ocena to 6/10 ....Może być . :/















Po.
Dodałam czarne spodnie oraz zwykłą niebieską bluzkę.
Na to nałożyłam bolerko jeśli można to tym nazwać .
Torebka przydała się do butów.
Ponieważ miała taką pusta rękę .
Buty pasują mi do spodni .
Chodź ,gdyby nie było tych okularów to nawet bi mi się spodobało .
Myślę ,że to wystarczy.














                                                             Teraz metamorfoza twarzy.


Przed.
Nie podobają mi się okulary .
Powinna ściągnąć tą niby opaskę.
Niestety nie miała makijażu ,zmieniłam tylko biżuterie i fryzurę.
Kolczyki nawet mogą być ,ale i tak je zmieniłam.












Po.
Zmieniłam fryzurę ponieważ nie podobały mi się brwi.
Dzięki grzywce nie było ich widać .
Dodałam fajne kolczyki.
Z 30 gwiazdek zrobiłam cienką opaskę.
Miejsca pieprzyka nie zmieniałam .










      A jak wam się podoba?

czwartek, 17 lutego 2011

Metamorfoza karoska9

Przed.
Jest nawet fajnie .Chodź przydałyby się jakieś inne buty.
Spodnie mogą być ,ale nie muszą .
Zabrałabym ten czarny naszyjnik z krzyżem .
A ogólnie to jest ok . :)


































Po.
Dałam zwykłe spodnie i bluzkę.
Pomyślałam ,że przyda się coś jeszcze i dodałam kamizelkę .
Wzięłam te buty ponieważ kolorystycznie pasują do bluzki.
Nie dodałam torebki ponieważ żadna nie pasowała.













Karoska9 prosiła mnie tylko o metamorfozę stroju .Dlatego nie ma makijażu.




                                                                            Jak się wam podoba?

Cześć.

Cześć .Jestem Natalia .Od dziś będę prowadzić bloga o metamorfozach.
Bardzo się z tego cieszę .Mój nick na stardoll to aro91112 .
Na razie jestem tu na okresie próbnym .
Myślę ,że mnie polubicie .

Metamorfoza ennsil

Przed : Bardzo podoba mi sie te strój i fajny pomysł z butami.
Po:Troszkę zmieniłam styl doll, ponieważ zamiast klasyki troszkę poszalałam i do kreacji dodałam trochę różu , zresztą jak widać jest to zwykły strój na zakupy... no ale przejdźmy do stroju, biała spódnica właściwie zrobiona z dwóch bo pod spodem jest druga żeby dopełnić przezroczyste paski, następnie dwie bluzki jedna na ramiączka  pod spód i druga jak widac na niąoraz pasek dopasowany do butów ; )

środa, 16 lutego 2011

L O T E R I A !

Nudy na stardoll... Więc zrobię loterię :) Do wygrania 20 sd. Wiem, że nie dużo, ale nie mogę sobie pozwolić na więcej...

Zgłaszajcie się w komentarzach!

prezenty, prezenty

Nie powiem ale zdziwiłam się, ponieważ wchodzę do swojego apartamentu i widzę 6 prezentów ; o



 A tak wyglądają po otwarciu ; )



Nie wiem jak Wam ale mi się przyda róża i perfumy, a no i różowa bluzka nie jest zła ; )
                                                                                                                          missmaja003xoxox

wtorek, 15 lutego 2011

Hej ! Nie wiem co się zupełnie stało wchodzę na 3 przeglądarkach na stardoll.com i na żadnej mi nie działa... Jak myślicie, czy robią jakiś ''remont'' ?
                                                                                                                                            
missmaja003xoxo

poniedziałek, 14 lutego 2011

: O

Dziękuję bardzo za nowy nagłówek zrobiony przez kinukO. bardzo jestem Ci wdzięczna za to i ...
Jeszcze jedno jak Wam się podoba nowa odsłona bloga ? ; )

                                                                                              
                                      missmaja003xoxo

sobota, 12 lutego 2011

Makijaż

 Przed: Ogółem jak zarówno tutaj jak przy stroju nie jest źle lecz jakoś ta kokardka mi się nie podoba... No i brwi są zdecydowanie za ciemne do włosów ...
Po: Troszkę mi nie wyszło prawe oko no ale cóż .. dałam oprócz tego czerwoną szminkę i lekko błyszczykiem do dolną wargę ; )  Zrezygnowałam z różnych ozdób, ponieważ stwierdziłam, że będzie tego wszystkiego za dużo ; )

                                                                                                                                     missmaja003xoxo