środa, 2 lutego 2011

Makijaż

Przed: Twój makijaż nie jest najgorszy, ale cień po same  brwi oraz eyeliner przeciągnięty na maksa mnie rozwala...
Włosy mi się podobają, ponieważ są oryginalne pod względem koloru. Nie podoba mi się ten 

kolczyk w ustach bo szpeci całą twarz ; (





Po: Wydaje mi się, że jest lepiej, ponieważ zmniejszyłam ilość eyeliner-a , na powieki nałożyłam 2 cienie jasny przy kącikach i ciemny fioletowy na resztę powieki, nie palowałam ust bo szminki jakie miałaś nie pasowały do makijażu, kolczyki koła i kolczyk w brodzie, załatwił sprawę pirsingu (nie wiem  jak to się piszę )


Missmaja xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz