czwartek, 10 lutego 2011
Makijaż Drivegogirl
Ogółem to tylko makijaż bo doll miała schowane ubrania do schowka ; )
Przed: Dla mnie makijaż okropny i kiczowaty. Rozumiem, że lubisz taki styl ale bez przesady
Po: No nie wiem mi się podoba bo stonowałam wszystko i jakoś poukładałam. Zmieniłam fryzurę, zdjęłam grzywkę, pomalowałam usta na czerwono i dodałam sztuczne rzęsy 2x te grube i po razie te z sunny bunny
Nie wiem jak Tobie ale mi się podoba ;)
Missmaja xoxo
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz